Klacht: lichamelijk letsel

op 29 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

28 juli 2017 zat ik met mijn man in bus 53 die van Hoensbroek busstation naar de Hommerterweg reed. De buschauffeur remde bij de halte zo abrupt dat ik van mijn stoel gleed. Hierdoor heb ik een zwaar gekneusde enkel en meerdere blauwe plekken opgelopen. De buschauffeur heeft me samen met mijn man overeind geholpen en uit de bus geholpen. Hij vroeg of het zijn schuld was en bood zijn excuses aan. Verder konden we het ons bekijken. ( van de bushalte naar ons huis is het een kwartier lopen omdat ik met een rollator loop voor klachten aan mijn andere been). Hij wist niet hoe gauw hij weg moest scheuren.
U wilde weten om welke buslijn het ging? Het was lijn 53 om 12.30 op 28 juli 2017 van Busstation Hoensbroek naar Geleen.
Tevens stel ik u aansprakelijk voor de medische kosten die hieruit zijn voortgekomen.
U heeft de mogelijkheid om de opnames vanuit de bus terug te kijken.

ik heb geen oplossing

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 29 juli 2017 om 14:30 geantwoord

Beste Jacomijntje1961,

Wat een nare situatie zeg. Ik hoop dat je snel weer opknapt! Ik ben er natuurlijk niet bij aanwezig geweest dus ik kan er wat lastig over oordelen.

De veiligheid van onze passagiers staat bij ons op de eerste plaats. Ik stuur je klacht daarom graag door naar de regio zodat het besproken kan worden met de chauffeur. Persoonlijk vind ik het wel fijn om te lezen dat de chauffeur je overeind heeft geholpen en zijn excuses aanbood.

Zou je nog kunnen aangeven hoe laat je bij welke halte bent ingestapt?

^SM
Webcareteam Arriva