Klacht: Licentie

op 22 september 2017 over Studystore in de categorie Boeken

Ik heb via Studystore mijn bestelling gedaan voor school. Hierbij heb ik Nederlandse boeken besteld waarbij ook een licentie hoort voor Nu Nederlands. Na al meerdere malen geprobeerd om deze te activeren lukt dit niet. Ook heb ik een Engels boek besteld met een activatiecode erin. (2dehands) bij de beschrijving stond INCLUSIEF de code. Na geprobeerd te hebben is de code al gebruikt. Hierdoor loop ik dus erg achter met mijn schoolopdrachten. Heb ook geprobeerd te bellen naar hun, maar na een 1 aan de lijn in de wachtrij heb ik het maar opgegeven. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd! Ik vind dat het allemaal al genoeg kost!

Ik zal tevreden zijn als ik mijn licentie kan gebruiken. Voor Nederlands als voor Engels. Zodat ik mijn gemiste opdrachten kan inhalen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 26 september 2017 om 11:03 geantwoord

Hallo Mandi,

Onze afdeling digitaal is druk bezig met je melding over de licentie van Nederlands. Voor Engels geldt dat in de beschrijving staat dat er een licentie bij is maar op onze site staat ook vermeld dat deze bij tweedehands boeken er niet bij zit omdat deze door de eerste gebruiker als is geactiveerd. Je kunt het boek nog omruilen voor een nieuw exemplaar met een code erbij.

Sharon van der Ploeg
Klantenservice