Klacht: Libelle nr 44 niet ontvangen

op 17 oktober 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Libelle nr 44 niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Svp naleveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 18 oktober 2016 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mosselman,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u Libelle 44 niet heeft ontvangen.

Wat vervelend dat u deze editie niet heeft ontvangen. Wij hebben uw abonnement gecontroleerd en is hier gelukkig niks mee aan de hand. Wij sturen de Libelle nogmaals voor u toe. U heeft deze binnen enkele dagen in huis.

Veel leesplezier!

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ellymosselman@kpnplanet.nl