Klacht: Libelle nr 43 nier ontvangen

op 16 oktober 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na mijn vakantie heb ik nr 44 wel ontvangen en 43 nier

Kan deze nagezonden worden.

Gewenste Oplossing:

Als ik deze alsnog kan ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 17 oktober 2016 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw van der Tuijn,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft de Libelle niet te hebben ontvangen. Onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak. Wij sturen u direct een nieuwe editie toe welke u binnen 3-5 werkdagen mag verwachten. Uiteraard doen wij ons uiterste best om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen.

Hartelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door LydiaTuijn