Klacht: libelle no 13 is niet bezorgd

op 17 maart 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn kaartnummer is 115033971 Libelle is deze week niet bezorgd

Gewenste Oplossing:

Als de Libelle weer bezorgd wordt morgen ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 21 maart 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Olgers,

Hartelijke dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Libelle niet heeft ontvangen.

Wat een vervelende situatie. We hebben direct in onze gegevens gekeken en zien dat de editie inmiddels is nagestuurd. Laat u het ons weten mocht het nogmaals voorkomen?

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door A.Olgers