Klacht: libelle niet oontvangen

op 15 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

libelle van 14-07-2016 niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

als ik de libelle op datum ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Janny Drent

8 maanden geleden - hoelang duurt het voor als ik wat hoor van libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 15 juli 2016 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Drent,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Libelle niet heeft ontvangen.

Allereerst willen wij u er op attenderen dat Klacht.nl géén officieel klantenservice kanaal is. Indien het nogmaals voorkomt willen wij u dan ook verzoeken om direct contact op te nemen met onze klantenservice.

De Libelle sturen wij na en ontvangt u binnen enkele werkdagen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Janny Drent