Klacht: libelle niet ontvangen op 15 september

op 15 september 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

majoor
heggerank 55
7242MG Lochem

Gewenste Oplossing:

morgen, 16 sept bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 16 september 2016 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer mevrouw Majoor,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u de Libelle niet heeft ontvangen. Dit natuurlijk niet de bedoeling. Wij hebben het nagekeken en inmiddels ook weer een nieuwe toegestuurd. Deze ontvangt u binnen 4 of 5 werkdagen in huis. Alvast heel veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Majoor