Klacht: Libelle niet bezorgd

op 22 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Libelle is niet bezorgd deze week, week 29

Gewenste Oplossing:

Verder heel tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 25 juli 2016 om 08:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van den Eerenbeemt,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Libelle van vorige week niet heeft ontvangen.

Wij helpen u graag verder en hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. Uw abonnement staat goed verwerkt. Wij hebben de Libelle nogmaals voor u besteld. U krijgt deze binnen vijf werkdagen.

Veel leesplezier!

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Leny van den Eerenbeemt