Mijn Klacht:
Libelle is niet bezorgd deze week, week 29
Gewenste Oplossing:
Verder heel tevreden.

Leny van den Eerenbeemt op 22 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media
Libelle is niet bezorgd deze week, week 29
Verder heel tevreden.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 25 juli 2016 om 08:27 geantwoord
Geachte mevrouw van den Eerenbeemt,
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Libelle van vorige week niet heeft ontvangen.
Wij helpen u graag verder en hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. Uw abonnement staat goed verwerkt. Wij hebben de Libelle nogmaals voor u besteld. U krijgt deze binnen vijf werkdagen.
Veel leesplezier!
Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team