Klacht: Libelle nie ontvangen

op 03 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week geen Libelle ontvangen

Gewenste Oplossing:

na bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 04 juni 2016 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Zijl,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u Libelle niet heeft ontvangen.

Wij helpen u graag verder en hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. Wij hebben de editie van Libelle opnieuw voor u besteld. U gaat de editie ontvangen binnen vijf werkdagen.

Wij wensen u nog veel leesplezier toe!

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ab van Zijl