Klacht: libelle en staatsloterij, get your act together!

op 29 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Libelle vandaag ontvangen, 28 juli 2016. Bon met unieke wincode. De actie loopt van 18 juli tot 31 augustus. Dus niet, volgens de website is de zomerseprijze actie gesloten.
Libelle en Staatsloterij, jullie kunnen beter dan deze oplichterij!

Denkk zelf eens na!

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

11 maanden geleden - Geachte heer Hausmann, Naar aanleiding van uw bericht op klacht.nl geef ik u graag de volgende toelichting: Het is jammer om te horen dat het niet lukt om de code in te voeren voor het winnen van zomerse prijzen. De website van www.zomerseprijzen.nl is bereikbaar door dit adres in de adresbalk van uw browser in te vullen. Wanneer u de website benadert via Google is er de mogelijkheid dat u op een oude/andere website terecht komt. Eenmaal op de website kunt u rechts op de pagina uw code invullen en deelnemen aan de actie. Mijn excuses voor de verwarring! Ik hoop dat het hiermee lukt en ik wens u veel geluk met uw deelname. Met vriendelijke groet, Eva de Bruin Klantenservice Nederlandse Staatsloterij Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis) Postadres: De Nederlandse Staatsloterij Postbus 818 2700 AV ZOETERMEER

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 01 augustus 2016 om 18:40 geantwoord