Klacht: libelle aktie,zomerseprijzen.nl 18 juli t/m 31 augustus

op 08 september 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Fleer-Kramer, Hierbij bevestig ik dat uw klacht telefonisch is opgelost. Ik wens u veel geluk met uw deelname! Vriendelijke groet, Maureen de Ruiter Klantenservice Staatsloterij Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis) Postadres: Staatsloterij Postbus 818 2700 AV ZOETERMEER De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen

Alle klachten die gemeld zijn door Hellen Fleer - Kramer