Klacht: Wasmachine

emor op 22 februari 2024 over LG in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 8 maanden hard aan het trillen en loopt weg , monteurs zeggen constant af of wijzigen afspraak zonder overleg.
Ik zie dat dit vaker voorkomt het is belachelijk dat je niet geholpen wordt

Gewenste Oplossing:

Nog morgen afspraak maken om wasmachine te repareren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

Reactie van de melder van de klacht emor

9 maanden geleden - Belachelijk, ik ga Consumentenbond erbij halen

Reactie van de melder van de klacht emor

9 maanden geleden - Belachelijk, ik ga Consumentenbond erbij halen en de media

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door emor