Mijn Klacht:
Mij oled tv van bijna 2,5 duizend euro gaat kapot door een PS5 aan de aansluiten. Nu elke keer dat ik de stekker in de stopcontact zet vaak de electra uit. Tv veroorzaakt een kortsluiting.
Ik heb geen garantie meer op de tv, dat weet ik. Toch heb ik er netjes contact gezocht met de klantenservice van LG waar de vriendelijkheid is ver te zoeken. Je hoort van boze jongen welke maandag ochtend geen zin te werken heeft dat je gewoon pech hebt. Nu moet je betalen of nieuwe kopen hoor je aan de lijn.
Ik heb de tv toch via da reparatie service van lg aangemeld. CE werkt denk ik samen met LG om de klanten zo goed mogelijk van reparatie te afleiden.
Ik moet de kosten zelf betalen maar mij tv word er niet gerepareerd als ik de volledig aankoop bewijs niet stuurt. Tv was gekocht via de website van MediaMarkt waar ik de online bonnetje hebt. Dat is dus niet gebied voor.
Ik heb ALLES van lg en alles die ik weg. Ik ga de tv laten sluipen want heb echt geen zin om als een idioot behandeld te worden door lg, ce.
Wil je jezelf geld, irritaties besparen koop nooit iets van LG. Of als je je geld wel uitgeven voor een tv welke 3,5 jaar wekt zijnde wel goed voor. Ik heb mijn less geleerd
Gewenste Oplossing:
Niets meer. Lg is Zeker alles behalve life's good
