Klacht: Uitschrijven

patty67 op 24 januari 2013 over lexamore.nl in de categorie Datingsites

Graag wil ik mijn automatische verlening stopzetten en mijn profiel verwijderen. Ik volg de instructies op de site, maar het lukt me niet om zowel de verlenging als mijn profiel te verwijderen.

Onmiddelijke stoppzetting verlenging en verwijdering profiel

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door lexamore.nl in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat lexamore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

lexamore.nl

Heeft op 30 januari 2013 om 17:41 geantwoord

Beste patty67,

ik begrijp uit uw bericht dat u graag uw automatische verlenging geannuleerd wilt zien, en uw profiel verwijderd.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en geconstateerd dat mijn collega al uw automatische verlenging voor u heeft geannuleerd, en u inmiddels zelf al uw profiel definitief heeft verwijderd. U ontvangt nu geen berichten meer, en kunt niet meer inloggen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexamore website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexamore Team

Alle klachten die gemeld zijn door