Klacht: misbruik

Var-0319-Ley op 27 januari 2021 over lexamore.nl in de categorie Datingsites

Via lexamore ben ik in contact gekomen met een vrouw die later, na uiteindelijk bleek een russishce dame te zijn met bedenkelijke bedoelingen. Haare profiel foto bleek te passen bij verschillende dames met steeds een ander naam. Op uw site was ze ingeschreven onder de naam RIna met een leeftijd van 39 jaar. De naam RIna is een Fakename:Zij meld zich ook aan als bijvoorbeel Olga en Liza.

ik heb dit maandag gemeld en vandaag kreeg ik een heel dom antwoord terug waarin stond dat u niets kunt doen als een member geen antwoord wil terug geven. Daar gaat het dus totaal niet om

Ik wil dat u mij daarover belt en u kunt met mij contact opnemen via mijn 06 nummer. Is wel zo klantvriendelijk om een klacht goed te behandelen en geen mail bericht met een of ander automatisch antwoord en dat u in uw bestand nakijkt of zij meer bij u voorkomt
mijn 06nummer is 0647173913

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lexamore.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lexamore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Var-0319-Ley