Geboden Oplossing:
Beste techniek1,
ik begrijp uit uw bericht dat er maandelijks geld van uw rekening wordt geïncasseerd, terwijl u hier geen toestemming voor heeft gegeven.
Ik heb uw gegevens met betrekking tot het profiel "hassie_48" voor u nagekeken en kan u melden dat u bij betaling van uw 3 maanden Full Membership akkoord bent gegaan met een automatische verlenging, zoals dit op de betaalpagina beschreven staat. Tevens heeft u de gelegenheid om de automatische verlenging al op de betaalpagina te annuleren. U heeft dit niet gedaan. Ook heeft u gedurende uw Full membership de mogelijkheid om te allen tijde de automatische verlenging zelf te annuleren via "Mijn account", "Mijn instellingen" en "Mijn membership beheren". Uit uw gegevens blijkt dat u de automatische verlenging niet zelf geannuleerd heeft, en ik kan dan ook niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik nu wel de automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden en uw membership per 20-07-2012 zal eindigen. Uw profiel blijft na deze datum online staan en u zult weer gratis member zijn.
Meer informatie over onze automatische verlenging vindt u in artikel 4.2. van onze algemene voorwaarden.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft, kunt u deze stellen aan ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Christine
Lexa Team