Klacht: klacht

techniek1 op 21 juni 2012 over lexamore.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt per automatische incasso nog steeds maandelijks
€ 12,95 afgeschreven hoewel ik destijds een eenmalige betalingsopdracht heb afgegeven. Wil hierbij dan ook mijn lidmaatschap opzeggen. krijg trouwens ook het veld (met welke oplossing bent u tevreden) niet ingevuld

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van de afgelopen maand

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door lexamore.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat lexamore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van lexamore.nl beoordeeld.

lexamore.nl

Heeft op 21 juni 2012 om 17:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste techniek1,

ik begrijp uit uw bericht dat er maandelijks geld van uw rekening wordt geïncasseerd, terwijl u hier geen toestemming voor heeft gegeven.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot het profiel "hassie_48" voor u nagekeken en kan u melden dat u bij betaling van uw 3 maanden Full Membership akkoord bent gegaan met een automatische verlenging, zoals dit op de betaalpagina beschreven staat. Tevens heeft u de gelegenheid om de automatische verlenging al op de betaalpagina te annuleren. U heeft dit niet gedaan. Ook heeft u gedurende uw Full membership de mogelijkheid om te allen tijde de automatische verlenging zelf te annuleren via "Mijn account", "Mijn instellingen" en "Mijn membership beheren". Uit uw gegevens blijkt dat u de automatische verlenging niet zelf geannuleerd heeft, en ik kan dan ook niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik nu wel de automatische verlenging voor u geannuleerd, zodat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden en uw membership per 20-07-2012 zal eindigen. Uw profiel blijft na deze datum online staan en u zult weer gratis member zijn.

Meer informatie over onze automatische verlenging vindt u in artikel 4.2. van onze algemene voorwaarden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft, kunt u deze stellen aan ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door