Geboden Oplossing:
Beste "RINJOS". Ik begrijp uit uw bericht dat u om meer informatie vraagt betreft de automatische verlenging van uw membership.
Wij doen ons uiterste best om zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze members. Ik vind het dan ook jammer te horen dat dit voor u niet duidelijk geweest is.
Op het moment van aankoop wordt aangeven dat uw Full Membership elke maand automatisch verlengd zal worden. U heeft op de betaalpagina wel degelijk de keuze om de automatische verlenging uit te schakelen door op de vraag "Wil je niet het risico lopen je contacten te verliezen en kies je dus voor een automatische verlenging van je membership?" het antwoord "Nee" aan te vinken. Wanneer u deze laat staan op "Ja" gaat u akkoord met de automatische verlenging. Met deze aankoop is er een bevestiging per e-mail gestuurd. U kunt dit tevens terugvinden in de algemene voorwaarden op de website.
Op basis van de gegevens die u heeft doorgegeven heb ik geen profiel voor u kunnen achterhalen om de volgende automatische verlenging alvast voor u stop te zetten. U kunt deze verlenging zelf onderbreken door ten minste 48 uur voor de vervaldag van uw membership op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Kiest u daar de rubriek "Mijn membership" en dan "Mijn membership beheren". Hier vindt u de informatie om de automatische verlenging stop te zetten.
Zodra u de verlenging heeft stopgezet, zal uw Full Membership eindigen aan het eind van de periode waar u voor betaald heeft.
Graag wil ik u er van op de hoogte brengen dat u de algemene voorwaarden kunt terugvinden in Artikel 4.2 op de website. Deze kunt u lezen voordat u zich inschrijft, gedurende de inschrijving en ook wanneer u eenmaal ingeschreven bent.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Bedankt voor uw begrip in deze en neemt u gerust contact met ons op wanneer u nog verdere vragen heeft. Voor een snelle afhandeling kunt u dit het beste doen op de website, via de optie "Help" onderaan elke pagina. Vergeet u niet hier uw gebruikersnaam, uw klant ID en/of het geregistreerde e-mailadres in te vermelden zodat wij uw gegevens kunnen terugvinden in ons systeem.
Met vriendelijke groet,
Amanda van het Lexa team