Klacht: Levertijd van producten bleef uit, bestelling geannuleerd en nog geen geld terug

Steffie1990 op 09 november 2017 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Begin augustus lampen besteld (levertijd 5 – 8 werkdagen).
Zelf meerdere keren achteraan gebeld en gemaild omdat de levering maar niet kwam. Elke keer kreeg ik te horen dat het aan de leverancier lag en de producten volgende week zouden komen.
Uiteindelijk mijn afspraak maar geannuleerd (dit werd in het mailcontact opmerkelijk actief aangeboden…).
Ik zou binnen 10 werkdagen mijn geld terugkrijgen (ruim 200 euro!), maar de terugbetaling blijft nog steeds uit. Ik ben serieus bang dat ik mijn geld niet meer ga krijgen, gezien het aantal (dezelfde) klachten over dit bedrijf.

Ik wil mijn geld z.s.m. terug.

Bericht van Lil.nl

4 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van uw bericht. Vervelend om te horen dat u het bedrag nog niet had terug ontvangen. Ik heb dit bericht gelijk doorgezet naar onze financiële afdeling vanmorgen. De terugbetaling is verricht en u bent hierover bericht per mail. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team LiL.nl

Alle klachten die gemeld zijn door