Klacht: levertijd van 2 maanden!!

op 12 juli 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben begin juni een bank besteld. De eerste keer hebben jullie een fout gemaakt met het bestellen. De medewerker in filiaal Hoorn was vergeten te vragen in wat soort woning de bank bezorgd moet worden. De bank (Bram) zou komende week volgens het personeel zeker geleverd worden. Helaas kregen we het gistee het bericht dat het pas 30 juli wordt. Maar liefst 2 maanden na aankoop! Een compensatie vanuit jullie, bijvoorbeeld in de vorm van het afzien van bezorgkosten, lijkt me dan ook vrij normaal. Graag hoor ik van u. Ik overweeg serieus om de bank

Gewenste Oplossing:

Geen verzendkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ginoduin
x