Klacht: Levertijd onjuist

op 08 maart 2020 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Op 29-02-2020 heb ik internet aangesloten bij kpn. Omdat ik 1 maart zou gaan verhuizen wilde ik zo snel mogelijk internet hebben. Hiervoor heb ik contact gehad met een medewerker en hij zei dat ik de exacte levertijd kon zijn bij het plaatsen van mijn bestelling. Zo gezegd zo gedaan en ik zag dat ik 9 maart al gebruik zou kunnen maken van mijn internet. Dat vond ik geweldig. Nu vandaag 08-03-2020 krijg ik een mailtje waarin staat dat ik het pas 1 april in huis heb!!! Ik vind dit belachelijk als ik dit eerder had geweten had ik ergens anders mijn internet aangesloten. Ik baal hier ontzettend van nu zit ik een maand zonder internet en dat heb ik nodig voor mijn werk! Nu heb ik weer een collega gesproken vriendelijk mens wel en die zegt dat ik het nu 24 maart in huis heb. Hier baal ik alsnog van natuurlijk want ik heb elke dag internet nodig op m’n laptop voor werk.

Als ik voor 14 maart gebruik kan maken van het internet in huis.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marua