Klacht: Levertijd niet zoals aangegeven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 30-06 een bestelling gedaan bij Mister-Auto.
Bij het bestellen extra gelet op de voorraad van de artikelen. Zou binnen 2 werkdagen verzonden worden. Nu, vandaag dinsdag 07-07 nog steeds niks ontvangen en ook nog steeds geen sms gekregen die zou worden verzonden zodra je pakketje verzonden word.

Ik wou voordat ik op vakantie ging nog een beurt aan mijn auto doen maar dat gaat nu helaas niet meer lukken.

Ik heb geprobeerd contact op te nemen, er is geen e-mailadres alleen een telefoonnummer waar je in de wacht gezet wordt en na 10 minuten nog steeds erin zit wat mij ook al een aantal euro’s gekost heeft (0900 nummer).

Gewenste Oplossing:

Directe verzending of de hele bestelling annuleren en geld retour.
Tegemoetkoming voor gemaakte telefoonkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Mister Auto Webshop

5 jaren geleden - Beste klant,Dank voor uw reactie.Het spijt ons dat uw bestelling niet op de verwachte verzenddatum vertrokken is. Onze excuses voor het ongemak. Het was niet mogelijk uw pakket direct te verzenden. Wij hebben uw bestelling geannuleerd zoals u heeft aangegeven. Het volledige bedrag wordt aan u terug gestort. Onze klantendienst kunt u kosteloos bereiken vanuit uw account.Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

Mister Auto Webshop

Heeft op 08 juli 2015 om 07:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 08/07/2015 een e-mail naat de klant verzonden. Wij hebben de bestelling geannuleerd en het volledige bedrag wordt aan de klant terug gestort. Het dossier is behandeld door de klantendienst.

Reactie van de melder van de klacht MMJJS

5 jaren geleden - Goedendag,Wanneer kan ik mijn restitutie verwachten? Ik heb betaald via PayPal.Groet, M.M.J.J. Schrijen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Mister Auto Webshop beoordeeld.

Heeft op 13 juli 2015 om 09:42 geantwoord

Bestelling is inderdaad geannuleerd, maar ik heb het aankoopbedrag nog niet terug. Hierover heb ik ook nog een mail gestuurd via mijn account en kreeg als antwoord dat dit direct gedaan zou worden.
Alleen heb ik vandaag 13-07 nog steeds geen geld retour.

Reactie van de melder van de klacht MMJJS

5 jaren geleden - Bestelling is inderdaad geannuleerd, maar ik heb het aankoopbedrag nog niet terug. Hierover heb ik ook nog een mail gestuurd via mijn account en kreeg als antwoord dat dit direct gedaan zou worden. Alleen heb ik vandaag 13-07 nog steeds geen geld retour.

Alle klachten die gemeld zijn door MMJJS