Klacht: Levertijd klopt niet

op 30 september 2017 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Een week geleden online een kapstok besteld. Zou binnen 2-3 werkdagen afgeleverd worden in de winkel waar ik het zou ophalen. Ik woon toch in de buurt dus dan wist ik zeker dat ik het na die drie dagen binnen had. Na 3 dagen nog niks. Gebeld. Sorry mevrouw, ik heb nog gene bericht gehad. Zij contact opgenomen met de desbetreffende winkel (de telefonische klantenservice is trouwens heel aardig, daar mag absoluut niks van gezegd worden), eind deze week moest het wel binnen zijn. Vrijda of zaterdag. In de tussentijd is er niks gecommuniceerd vanuit Woonexpress over dat de levertijd langer zou duren wat ik persoonlijk heel vreemd vind.
Vandaag, zaterdag, gebeld om te vragen of ze al iets wist want dan kan ik daar rekening mee houden. De aardige mevrouw aan de telefoon neemt weer contact op met de winkel, niks. Want .. er is niemand in het magazijn die het kan inboeken of iets. Lijkt mij heel vreemd dat dat systeem zo vreemd in elkaar zit dat je niet in het magazijn kan kijken naar een bestelling. Er loopt GENOEG personeel rond in de winkel in het weekend. Of kunnen zij dit niet? Met andere woorden .. maandag weet ik meer. Misschien.

2-3 werkdagen staat er op de website, ik ga ervanuit dat mijn product binnen die tijd geleverd wordt, zo niet dan verwacht ik dat dat gecommuniceerd wordt naar de klant.

Juiste levertijden op de website vermelden en anders aan de klant laten weten dat het wat langer duurt. Ik moet er nu zelf achteraan gaan en ik ben nog niks verder. Ik verwacht een product binnen de levertijd.
Voor mij is het nu al niet meer binnen de levertijd maar ik hoop dat jullie hier iets mee doen!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 04 oktober 2017 om 17:37 geantwoord

Beste mevrouw De Smit,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de levertermijn niet is nagekomen, onze oprechte excuses hiervoor.
We gaan dit meegeven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor het vermelden van de levertijden op onze website zodat we in de toekomst de levertermijn accurater kunnen vermelden.

Sanne
webcare Woonexpress