Klacht: Levertijd klopt niet

op 20 september 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 20 september 2016 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

OTTO heeft contact gezocht met de klant via de mail en er is meteen een onderzoek ingesteld. Hieruit is gebleken dat de oorzaak was te vinden in een foute overdracht van de leverancier naar het logistieke traject. Dit probleem is inmiddels opgelost. De aflevering bij de klant heeft afgelopen week plaatsgevonden.

met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Daniel Bussink