Klacht: levertijd en service

op 02 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Aan BCC.nl UTRECHT, 1-7-2017

Mijne heren, van deze week kreeg ondergetekende een foldertje van BCC.nl.
Hierbij zit een bijlage waarop oa staat “Je aankoop al na 1 dag in huis”
Nu weerspreek ik dat, nl. Op Maandag 22 Mei was ik met mijn vrouw bij de BCC winkel om een nieuwe koel-vriezer te kopen.
Daar mijn vrouw nogal ziek was, was dat een grote bezoeking voor haar.
We zijn zeker een uur aan de gang geweest om zo’n ding te kopen, zonder dat mijn vrouw een stoel werd aangeboden.
Het was warm weer en onze koel-vriezer had het Zondag daarvoor begeven, dus snel een nieuwe kopen. Aangezien we al onze elektrische apparaten bij BCC kopen gingen we dus daar heen.
Nu was het geval dat men op dat moment geen vervoer had, dus werd de aflevering niet de volgende dag, maar op maandag 29 Mei. Met die warmte geen optie en …hoezo de volgende dag in huis !
Men bood ons aan om het show model mee te nemen, ik ben 80 jaar en mijn vrouw 78 jaar oud, dus dan bied je als winkelier aan om een “koel-vries” combinatie op je nek te nemen.
Dit aanbod werd gedaan door twee verkopers, hoe ver kun je denken, zijn dit verkoopspecialisten ?
Teleurgesteld hebben we de winkel verlaten, mijn vrouw ziek weer naar bed en ik achter mijn PC gaan zitten en kijken wie dit wel voor me wilde doen.
Een firma in Rotterdam gebeld en te horen gekregen dat als ik had betaald dezelfde koelvriezer de volgende dag in huis zou zijn. Na om 14.00 uur betaald te hebben in de winkel kregen we de volgende dag om 12.00 uur netjes ons bestelde apparaat.
Ondergetekende koopt altijd in een winkel en nooit via Internet, maar nu moest ik wel van BCC !
En dit moest ik even kwijt.

M.C. van Zijl Rijnhuizenlaan 33 3523JD Utrecht.

n.v.t. omdat ik al een andere aankoop bij de concurrent heb gedaan, zie boven.
Ik hoop hiermee dat u hier iets aan heeft. Het was mijn uiting van ongenoegen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 18 juli 2017 om 12:36 geantwoord

Beste heer van Zijl,
Uw melding is zowel bij klacht.nl als bij BCC zelf aangegeven.
Ik zie dat u inmiddels van BCC customer care direct reactie en excuses heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet, / Best regards,

Sander
Team Customer Care

Oplossing plaatsen Reactie plaatsen

U heeft 40 woorden gebruikt voor de beschrijving van de oplossing. Maak de oplossing nog persoonlijker door 10 woorden toe te voegen.

Heeft op 20 juli 2017 om 14:08 geantwoord

Er is mij geen oplossing gegeven vanuit BCC.
Hoe kan ik dan tevreden zijn, misschien met een sorry ?
Nee toch !

Alle klachten die gemeld zijn door De heer Van Zijl