Klacht: levertijd bankstel meer dan 2 maanden

op 03 maart 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een bankstel aangeschaft bij de Leen Bakker in Arnhem. Ik kreeg te horen dat er een levertjd van 4 tot 6 weken was. Na 6 weken had ik nog steeds geen bericht van hun gekregen, dus ik besloot om hun zelf op te bellen. Er werd mij verteld dat de levertijd nu 6 tot 8 weken zou duren. Dit was erg frustrerend. Nu zijn we inmiddels 9 weken verder en ik heb nog steeds geen bankstel gekregen en ik heb er ook niets meer over gehoord. Ik heb mijn oude bankstel weggedaan omdat ik verwachtte dat ik na maximaal 6 weken een nieuw bankstel zou krijgen. Hierdoor heb ik nu al meer dan twee maanden geen bankstel thuis. Dit is erg vervelend, vooral omdat ik ook twee kleine kinderen thuis heb die ook hiervan de dupe worden.

Ik wil ten eerste dat Leen Bakker mij uitlegd wat er mis is gegaan en waarom dit gebeurd is. Het is heel vervelend dat ze van te voren niet de juiste levertijd opgeven. Ten tweede wil ik een vergoeding ontvangen van de Leen Bakker voor de onrust en irritatie die deze situatie veroorzaakt heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door HacerRohat