Klacht: Levertijd bank verdubbelt

op 07 november 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

24 augustus 2016 hebben wij een hoekbank besteld bij Otto. Levertijd volgens Otto: ongeveer 5 weken. Nu ruim 9 weken later hebben we de bank nog steeds niet ontvangen!! Tweemaal een mail gekregen dat de levertijd verlengt wordt. Al driemaal aan de telefoon gehangen. \”De bank wordt volgende week bij u geleverd\” was 4 weken geleden het antwoord. Vervolgens hoor ik niks. Na die week 6 gaf Otto het vervoersbedrijf de schuld. Ze kunnen mij met geen mogelijk helpen. De levertijd is nu bijna het dubbele en dat vind ik belachelijk.

We hebben het liefst de bank morgen of uiterlijk overmorgen in huis.
Anders zou een flinke tegemoedkoming (voor het wachten en de vervelende en misleidende service) gepast zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 juli 2017 om 10:37 geantwoord

Deze klacht is reeds op 24-10-2016 opgelost. Helaas heeft de afmelding door de afdeling klantenservice niet plaatsgevonden. Hierbij alsnog de verdere afhandeling:
Vanwege alle vertraging is de klant een korting aangeboden op de aankoopprijs van de zithoek. De klant heeft de zithoek alsnog ontvangen en was uiteindelijk tevreden met de aangeboden oplossing.

met vriendelijke groet,

OTTO