Klacht: Levertijd 2 keer verplaatst in 2 uur tijd

op 16 september 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag direct de iPhone 7 besteld. Kreeg een levertijd voor vandaag 16 Sept, even later keek ik in mijn account toen was dat in middels 26-28 Sept. Toen ik na 2 uur weer keek was dat alweer verplaatst naar 3-7 Okt.
Ik vraag me af wat er in die korte tijd gebeurd dat mijn oorspronkelijke levertijd 2 keer verplaatst moet worden.
Toen ik hier uitleg over vroeg in een mail werd hier geen inhoudelijke reactie gegeven. Mijn vraag werd eigenlijk helemaal genegeerd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een uitleg waarom mijn iPhone 7 leverdatum 2 maal is veranderd in die korte tijd. Mocht niemand die kunnen verstrekken dan wil ik graag weten wat Apple daar aan gaat doen om mij alsnog tevreden te stemmen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TheDutchDealer
x