Klacht: Levert niet wat ze beloven

op 03 augustus 2016 over ekabels.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit bedrijf levert niet wat ze beloven, ze adverteren specifiek met Konig- 2 way f-connector splitters en leveren merkloze.
Dit is niet correct. Ook de levertijd was niet zoals beloofd. Bij mij een week. Het is mogelijk te betalen via I-deal terwijl de NAW gegevens nog niet correct zijn. Daarbij was men te lui om de postcode zelf even op te zoeken.

Gewenste Oplossing:

Het juiste merk verkopen in plaats van adverteren met een goed merk en dan merkloze rotzooi toezenden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ekabels.nl in behandeling genomen

Bericht van ekabels.nl

8 maanden geleden - Beste, Het spijt me zeer voor het late antwoord. Ik heb u een bericht verzonden naar uw privé e-mailadres. Beantwoord terug naar ons zo spoedig mogelijk, zodat we kunnen dit probleem snel op te lossen. Ik kijk uit naar uw antwoord te horen. John - Klantenservice www.ekabels.nl Tel. + 31 (0) 20 808 06 45

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ekabels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ekabels.nl

Heeft op 27 december 2016 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Sijmons