Klacht: Leveringsproblemen

op 13 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

In de maand augustus heb ik drie Internetbestellingen bij Lidl gedaan. De eerste bestelling (een transportkar) arriveerde na meerdere telefoontjes alsnog met spoed nadat deze door DHL over het hoofd was gezien. Ook voor levering van de tweede bestelling (Livorno wastafelonderkast) hing ik weer herhaalde malen aan de lijn. Deze was door een SORTEERFOUT niet bezorgd. Opnieuw volgde een spoedlevering. Sinds 31 augustus jl. bel ik dagelijks voor mijn derde bestelling (Livorno hoge badkamerkast) waar deze levering blijft, waarvoor Lidl op 28 augustus een leveringsbon heeft aangemaakt. Tot nu toe ben ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben zelfs naar DHL verwezen, die volgens Lidl (opnieuw) de schuldige zou zijn. DHL beweert geen pakket van Lidl te hebben ontvangen. Inmiddels is de kast uitverkocht en is nalevering niet meer mogelijk. HELP, Lidl: ik word crazy van jullie. Retourneer NU EN ONMIDDELLIJK het bedrag dat ik voor kast + levering heb betaald, bied mij je excuses aan voor al dit ongerief en bedenk een origineel idee om de pijn van mijn irritatie te verzachten!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2017 om 14:08 geantwoord

Heeft op 13 september 2017 om 22:14 geantwoord

Ik ben akkoord gegaan met de geboden oplossing. Het zal nog wel even duren voordat ik mijn frustratie over de hele gang van zaken kwijt ben.

Alle klachten die gemeld zijn door dejon049