Klacht: Leveringsklacht

op 27 april 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik had een bestelling geplaatst bij de Leen Bakker in Woerden, ik heb hierbij afgesproken dat mijn bank en tafel op 24 april geleverd zouden worden op mijn nieuwe adres. Op 24 april kwamen er 2 mannen de bank en tafel brengen, de tafel was zo boven. De bank kregen zij echter met geen mogelijkheid naar boven. Ik en mijn vriend hebben gevraagd of zij hem toch hier willen laten en zij hebben hem voor de deur in de regen achtergrlaten. Mijn vriend en ik hadden de bank in 10 minuten boven. Ik heb €45 leveringskosten moeten betalen. Als ik dit had geweten had, had ik de bank en tafel zelf opgehaald met het busje dat wij gehuurd hadden. De koerriers hebben nauwelijks geprobeerd hem naar boven te krijgen

Ik verlang mijn verzendkosten terug. Ik heb er immers niks aan gehad behalve extra gedoe

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marileen van Herwijnen