Klacht: Leveringsdatum

op 25 juni 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 15 mei 2015 bestelde wij bij het filiaal van Leen Bakker in Capelle a/d IJssel een bankstel. De bank bleek populair. Uiteindelijk werd kennelijk volgens een bezorgschema een datum gezocht. De levering zou op 3 juni plaatsvinden. Dag je vrij gepland en de plaats waar de bank moet komen gereed gemaakt. 1 juni werd er gebeld dat de levering werd verschoven naar 26 juni. Niet leuk maar dat kan gebeuren. 25 juni hoorden wij nog steeds niets en toen maar zelf gebeld met de klantenservice. En daar hoorden wij dat er iets fout was gegaan en zou het nu 29 juni worden. De dame van de klantenservice heeft dat via de mail bevestigd. Zij wist op dat moment niet waar de bank was, dus dat geeft nou niet bepaald vertrouwen.

Ik ben pas tevreden als Leen Bakker laat zien dat zij de klant centraal stelt en niet op grond van een aanbetaling denkt een klant aan het lijntje te houden. Ik krijg dat gevoel nu wel heel sterk. Ik ga er vanuit de de bank nu 29 juni wordt bezorgd. Zou dat niet gebeuren dan zeg ik het vertrouwen op en is het voor mij de laatste keer dat ik iets in bestelling koop bij Leen Bakker.

Onze ontevredenheid is deels gelukkig weggenomen. Zondag 28-6 gebeld door Post NL dat de bank maandag geleverd gaat worden tussen 8 en 11 uur. Maandagmorgen 2 x gebeld door post NL. 1 x bevestiging dat de bank geleverd wordt en 1 x om mededelen dat de chauffeur was vertrokken. Rond 10.00 uur werd de bak afgeleverd. Vertrouwen in Leen Bakker is wat ons betreft weer hersteld.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Smit