Klacht: leveringen worden niet gedaan

Marc Gubbels op 02 november 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x iets besteld bij Groupon en 2x heb ik niets ontvangen.
Ik heb via de chat contact gezocht en bedrag wordt terug betaald.
Volgens mij hoopt Groupon dat veel mensen vergeten dat ze iets besteld hebben, levertijd is ook altijd vrij lang en met het drukke leven denk ik dat veel mensen er geen aandacht meer aan besteden/vergeten.
Klantenservice verbreekt steeds gewoon de chat.
Voor mij in ieder geval reden om nooit meer bij Groupon te bestellen, kost een hoop tijd, je leent ze steeds een maand geld en uiteindelijk moet je toch naar de winkel om het product te gaan halen, of naar een van de vele betrouwbare webwinkels natuurlijk.

Gewenste Oplossing:

Als Groupon eens goed onder de loep genomen wordt door instanties die daarvoor zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door