Klacht: Leveringen herhaaldelijk niet doorgegaan

EnB - 1995 op 04 december 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee maal is mijn levering niet doorgegaan en heb ik hier de hele dag voor moeten wachten. Ik zou in de ochtend bericht krijgen over levertijd en deze heb ik ook nooit gekregen tot ik in de middag bericht kreeg dat de levering niet door zou gaan, omdat deze blijkbaar nooit goed ingepland is. Ontzettend slechte service, ik zou nooit kiezen voor deze partij als de keuze bij mij zou liggen.

Gewenste Oplossing:

Onmiddelijke levering, niet weer een week op wachten, daarna nooit meer contact hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 09 december 2021 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor de wat late reactie.
Zie inderdaad dit helaas door verschillende oorzaken nog niet is gelukt te leveren. Onze excuses daarvoor. Inmiddels is er wel een afspraak voor u ingepland voor 15-12 volgende week woensdag.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en het lange wachten op een afspraak.

Met vriendelijke groet
Sandra
Dynalogic WeCare-team

Alle klachten die gemeld zijn door EnB - 1995