Klacht: Levering via post nl

op 28 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Maar tafel en 4 stoelen zou 24 december geleverd worden. Ik was daar heel erg blij mee zodat ik alles voor kerst binnen zou hebben. Ik kreeg netjes een SMS en email met de geplande levertijd tussen 17.00 en 20.00 uur. Om 18.19 kreeg ik een SMS dat de chauffeur onderweg was. Om 20.00 uur was de chauffeur er nog niet en ging ik online kijken wanneer hij zou komen. Daar stond dat de zending om 19.40 uur was afgeleverd maar niet bij mijn huis. Ik geprobeerd die home service van de post NL te bellen maar niet stoppen om 20.00 uur met werken en misschien op kerstavond nog wel eerder. Dus met kerst en nu na kerst geen tafel en stoelen. Zojuist zelf maar gebeld want ik had niks geen bericht gehad over wat er met de zending was gebeurt. Die meneer kon mij niet helpen en kon ook niet vertellen waarom ik niet was gebeld. Eerstvolgende leverdag is morgen er was geen auto en chauffeur beschikbaar. Ik vind dit zo idioot dat als je iets besteld voor de 24 het dan gewoon niet geleverd wordt. Ik wil mijn geld terug voor de levering ik had het dus beter zelf op kunnen halen dmv een karretje te huren. Had een hoop gezeur gescheeld een kerst zo der eetksmertafel en stoelen.

Ik wil de bezorgkosten terug krijgen en ik.hoop dat de bestelling gegarandeerd morgen geleverd wordt.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Karinvdh@Gmail.com