Klacht: levering via duitse playmobil site www.playmobil.de in Nederland niet mogelijk, of toch wel?

op 16 mei 2020 over Playmobil in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Beste,
Op een vergelijkingsite kwam ik erachter dat een van de Playmobil artikelen op de Duitse website in de aanbieding was. Heb ik alles op de Duitse website ingevuld. Krijg ik in de laatste stap van het bestel proces de mededeling dat door logistieke redenen alleen op een Duits adres geleverd kan worden.
Ik heb daarom op de Nederlandse website van Playmobil wat anders uitgezocht, wat keurig geleverd werd. Echter, het verzend adres was … ja je raad het al, Playmobil Duitsland.

Het zelfde product verkopen in verschillende EU landen met verschillende prijsstellingen mag volgens mij niet. Daarom geeft Playmobil netjes aan dat ze niet in Nederland kunnen leveren wanneer je in Duitsland wilt bestellen. Vervolgens wel uit Duitsland leveren wanneer je vanuit Nederland bestelt laat zien dat ze dit wel degelijk kunnen. Ik krijg zo toch een vervelende nasmaak bij mijn bestellingen bij Playmobil.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Playmobil

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Playmobil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door menno_a