Klacht: Levering van starkvind tafel

Arthist op 19 december 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Na 3 keer online besteld, om te laten bezorgen, 2 keer met klantenservice gebeld te hebben, nogmaals vesteld en maar besloten tot afhalen bij Ikea Duiven was de order nog niet goed geregeld. Uiteindelijk moest de tafel uit de winkel worden gehaald wat bijna een uur in beslag nam! Ellende begon bij het bestellen, betaald hebben, order bevestiging gekregen, maar door een technische storing bij CCN finance and Administration gecanceld. Tot 2x toe! Toen via klantenservice besteld en laten bezorgen bij ophaalpunt. Daar niet aangekomen maar retour gezonden. Uit eindelijk afgehaald waarbij het weer niet gereld was! Zie hierboven! Echt waardeloze behandeling en service! Bovendien klantonvriendelijk en slechte reclame voor het bedrijf. Het verhaal is al rondgegaan in familie en kennissenkring!

Contact met ikea en iets van compensatie voor alle tijd en energie en frustratie!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arthist