Klacht: levering van ondeugdelijke scootmobielen medipoint Arnhem wmo

op 19 augustus 2017 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Ik ben al maanden bezig met het verkrijgen van een goede scootmobiel , via medipoint/ wmo Arnhem. Telkens zijn de geleverde scootmobielen in zeer slechte staat, en worden ze wel om geruild, echter steeds , is er weer van alles mis met de scootmobiel, de laatste een trophy ,houd zodanig in dat de scootmobiel niet harder kan dan 5 km terwijl 16 km de norm is, ook zit er een slag in het achterwiel, start hij vaak niet op probleem met contactslot vermoed ik , kortom weer een doffe ellende, dus i
k afgelopen week 4 ! keer over deze klacht gemaild , geen enkele respons, dus afgelopen vrijdag 18-08-2017 maar gebeld, werd niet erg serieus genomen hoor, wimpelde alles nogal af, onder het mom van dat ik de laatste tijd steeds maar klaagde , maar eh hallo , als die scootmobielen allemaal in zo,n slechte staat zijn, moet ik dat dan maar accepteren?? dacht het niet …, enfin, er zou contact met mij opgenomen worden door de adviseur , nog tot nu toe niets vernomen.
Ik vind het een waardeloze zaak , en benadering, ik heb mijn scoot hard nodig iedere dag , en nu kan ik niets ben er verdrietig van !

Als ik een betrouwbare goede scootmobiel minstens 15 km per uur ontvang.
En mijn klachten serieus genomen worden , en er zeer spoedig aktie wordt ondernomen.
Ik op een normale manier te woord wordt gestaan als ik bel , of als ik mail !

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door donna2002