Klacht: Levering van ondeugdelijke fiets

op 30 juli 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Ik heb 2 juli een fiets besteld waarbij belofte werd gedaan levering binnen een week. In de Bevestigingsmail werd echter vermeld dat levering 4 weken zou zijn. Na 4 weken eindelijk de fiets,. Dag 1 blijkt dat remmen slecht functioneren en veel lawaai maken. Na telefonisch contact is er een reparatie ingepland bij dichtstbijzijnde service punt. 5 dagen na ontvangst van mijn E-bike “knalt” de ketting eraf en ga ik bijna onderuit op een drukke weg. Dit is dan de dag voor de reparatie afspraak. Weer telefonisch contact gehad en gemeld dat ik binnen de wettelijke bedenktermijn zit en de fiets retour wil doen daar ik geen vertrouwen meer heb in deze zeer ondeugdelijke “gevaarlijke” fiets! Krijg dan te horen dat ik vanwege o.a. de gemaakte kilometers,met afschrijvingskosten te maken heb en dus niet zomaar de fiets retour kan doen.
Heb een rechtsbijstandsverzekering en ga dit uitzoeken! Er is mij een kapotte fiets geleverd en daar heb ik niet voor getekend en betaald.

Ik wil deze fiets retour doen en ben bereid om alsnog een andere fiets te kopen bij fietswinkel.nl maar wil wel het volledige bedrag wat ik voor deze fiets betaald heb,terug!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door L.Lette