Klacht: Levering van onderdeel linnekast

op 26 februari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in de week 5 een linnekast gekocht bij Leenbakker. ik ben in wee 6 teruggegaan omdat een onderdeel beschadigd was, die onderdeel hebben zij geleverd in de week 7.
in de week 7 wilde ik de kast monteren maar ik ondek weer een beschdigde onderdeel en ik ben in de zelfde week met de beschadigde onderdeel terug gegaan.
inmiddels is nu week 9, ik heb de onderdeel nog steeds niet binnen.

De kwaliteit van deze linnekast echter slecht en ik heb € 300,- moeten betalen. Ik heb gevraagd of ik terug kan geven zodat ik een andere kast kan kopen, dat kon niet omdat ik deze uit orginele verpakking heb gehaald.

Wat kan ik hier tegen doen? ik heb zoiets nooit meegemaakt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ik deze kast terug kan geven omdat ik niet tevreden ben over de kwaliteit van de bovengenoemde kast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sukran Sarimusa - Ayvat