Mijn Klacht:
Ik heb op 25 september voor stroom en gas gekozen van jullie, hierbij de optie genomen om ook internet via jullie af te nemen. Stroom en gas ging gelijk in, internet kon pas als gewenste startdatum op 13 oktober ingaan. Geen probleem zat midden in een verhuizing. 2 mails ontvangen dat de definitieve activatiedatum 13 oktober is en dat we vooral niet voor die tijd alles moesten aansluiten. 13 oktober om 7 uur ’s avonds pas alles aangesloten om via de chat (want telefonisch waren ze niet meer bereikbaar) te horen te krijgen dat de datum is uitgesteld naar 26 oktober! Omdat er toch thuis gewerkt moet worden vandaag gebeld om contract te annuleren zodat ik ergens anders binnen 3 werkdagen internet kan afnemen zeggen ze nee dit kan niet meer kosteloos! We hebben u op de hoogte gesteld dat de datum 26 oktober is per mail op 7 oktober. Ik neem de mail erbij en er staat toch echt 13 oktober en niet 26 oktober.
Oxxio mag dus eenzijdig besluiten de leverdatum uit te stellen maar ik als klant mag niet zeggen dat ik dan liever geen gebruik meer maak van deze dienst en het contract wil ontbinden. De dienst is nog niet eens geleverd, maar ik zit er wel aan vast. En erg leuk dat jullie zeggen dat er geen kosten in rekening zullen worden gebracht maar als ik geen contact had opgenomen hadden jullie niet eens geweten dat er geen actieve internetverbinding mogelijk is op dit moment (volgens jullie medewerkers) en alsnog kosten in rekening gebracht. Immers volgens jullie systeem zou er internet worden afgenomen vanaf 13 oktober en niet 26 oktober!
Echt een belachelijke service!
Gewenste Oplossing:
Kosteloos contract ontbinden zodat ik ergens anders internet kan afnemen en niet 2 weken langer niet thuis kan werken!
