Klacht: Levering van boeken

op 23 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb een niet compleet pakket ontvangen. De boeken die er niet in zaten zouden uiterlijk in week 38 worden bezorgd, maar ik heb deze boeken ( getal en ruimte wis b deel 1 en gold advanced) nog steeds niet gekregen terwijl week 38 ten einde loopt.

Tevreden word ik niet meer, maar het zal toch wel prettig zijn dat ik niet nog langer hoef te wachten op mijn boeken. Ik wil ze het liefst komende maandag hebben de boeken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 25 september 2017 om 08:54 geantwoord

Beste Sander,

Wij vinden het vervelend dat u twee artikelen nog niet heeft ontvangen.

Helaas hebben wij de artikelen niet op voorraad, wij wachten op een levering van de uitgeverij. Het artikel \"Gold advanced coursebook (+ mylab pack)\" verwachten wij 3 oktober te ontvangen van de uitgeverij. Het artikel \"Getal en ruimte (11e ed) wiskunde-b vwo deel 1\" verwachten wij 5 oktober te ontvangen van de uitgeverij. Nadat wij de artikelen hebben ontvangen van de uitgeverij gaan wij ze zo snel mogelijk aan u leveren.

Sorry voor de verlate levering!

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sanderoevering