Klacht: Levering TV meubel

op 06 juni 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb nog nooit een officiële klacht ingediend, maar dit is echt heel kansloos wat OTTO heeft gepresteerd. Op 28 maart 2016 een TV meubel besteld. Meerdere malen is er een vertraging aangekondigd. Kregen zelfs mails van TNT dat de bestelling onderweg was. En nu van OTTO de melding dat hij retour is zonder dat iemand bij OTTO snapt waarom. Gelukkig geen cent betaald en die TV meubel komt gelukkig nooit meer heeft OTTO aangegeven. Diep triest dit!

Gewenste Oplossing:

Snellere levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 06 juni 2016 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

OTTO heeft contact gehad met de klant en uitleg gegeven. Het Tv-meubel is door de vervoerder aangeboden maar klant was op dat moment niet thuis. Vervolgens heeft de vervoerder een sms-bericht met een bezorgkalender naar de klant gestuurd. Dit bericht is echter naar een verkeerd telefoonnummer gestuurd. Hierdoor heeft de vervoerder het meubel niet af kunnen leveren en vervolgens het meubel retour OTTO gestuurd.

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door eriklagas