Klacht: levering tickets Real Madrid – Sevilla

op 30 maart 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb 2 tickets gekocht voor de voetbalwedstrijd Real Madrid – Sevilla voor vak 542. Dit vak bevind zich ongeveer ter hoogte van de middenlijn.
De wedstrijd vind plaats op zondag 21 maart a.s.
Op dinsdag 15 maart ontving ik een mail dat de bestelde kaarten niet geleverd werden en dat mij als PASSEND alternatief kaarten beschikbaar gesteld werden in vak 538. Dit vak bevind zich ter hoogte van de doellijn.
Dit is m.i. geen passend alternatief, gezien de plek in het stadion.
Ik heb vervolgens zelf m.i. passende oplossingen aangedragen, maar ondanks mijn verzoek om een spoedige reactie, heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen.

Als u bereid bent om een echt passende oplossing aan te bieden en deze zaak voortvarend af te handelen, aangezien dit evenement dit weekend reeds plaatvind.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 13 mei 2016 om 15:10 geantwoord

Beste Henk,

We hebben uw bestelling nagekeken en helaas was dit een zeldzame gelegenheid waar de verkoper uw tickets niet heeftgeleverd. Ons beleid in dergelijke gevallen is om vervangende tickets te regelen, waar tickets beschikbaar zijn, maar in uw geval waren we niet in staat om uw bestelling metgelijkwaardige tickets te vervangen,onze enige optie is om uw geld aan u terug te betalen. We vinden het echt jammer dat u door de verkoper was teleurgesteld en wij waarderen dat dit een zeer teleurstellende ervaring was.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door 1kiekeboe