Klacht: levering telefoonhoesje

op 18 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 8 september een telefoonhoesje besteld, maar tot op heden niets ontvangen. Hoesje mini 25 voor de IPhone 5c. 09219600015 – 5714443806 – 0030001730966410. Weet niet welk nummer voor de bestelling is maar zal ze maar allemaal vermelden, om te hopen dat het toch nog goed komt.

Wanneer het hoesje alsnog snel geleverd gaat worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - BesteMarco van Hamond , Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 14 september is verzonden. Het trackingt nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid. Het duurt meestal 4 tot 5 weken voordat de zending aankomt. Heeft u nog ven geduld. Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Met vriendelijke groet, Leentje Visser lightinthebox.com

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 18 oktober 2016 om 01:18 geantwoord

BesteMarco van Hamond ,

Het duurt meestal 4 tot 5 weken voordat de zending aankomt.
Heeft u nog ven geduld.

Leentje Visser