Klacht: LEVERING PRODUCTEN OP WEBSITE PHILLIPS

op 20 december 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

WAT IS DE REDEN DAT DIVERSE APPARATEN DIE VERMELD STAAN OP DE ORGINELE WEBSITE VAN PHILLIPS NIET LEVERBAAR ZIJN DOOR E-CARE REPERATIE BEDRIJF VAN PHILLIPS ALS VERVANGEND APPARAAT VAN NIET REPAREERBARE APPARATEN VAN PHILLIPS
HTS7520/12 —- HTS5582/12 — HTB7530D/12 — HTS7200/12 — HTS7202/12

DUIDELIJKHEID WAT BETREFT PRODUCTEN OP WEBSITE

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 14 januari 2013 om 12:11 geantwoord

Philips is in overleg met de klant tot een gepaste oplossing gekomen.

Reactie van de melder van de klacht m.beks1

6 jaren geleden - de klacht is nog steeds niet afgewerkt,ik wacht nog steeds op bericht van philips dat een regeling is getroffen en wacht nog op uitbetaling restwaarde appparaat en hoeveel is dit. slechte communicatie tussen klant en bedrijf

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht m.beks1

6 jaren geleden - deze zaak loopt nu al meer dan 2 maanden een ander apparaat leveren hoort niet tot de mogelijkheden. al 4 keer een ander type nr uit moeten zoeken bij e-care maar elke keer was dat type niet meer leverbaar. nu hebben ze van e-care schriftelijk vermeld dat aan mij de restwaarde van mijn apparaat gecrediteerd zou worden door phillips. na ruim een week later geinformeerd te hebben over welk bedrag ik dan mag spreken en wanneer dat uitbetaald zou krijgen wisten ze bij philips costumer service weer nergens van af . en maar blijven vermelden op sites zoals klacht.nl dat alles geregeld zou zijn. maar dus niet. schandalig van zo,n voormalig aansprekend bedrijf in nederland

Alle klachten die gemeld zijn door m.beks1