Klacht: Levering planten

BP030418 op 03 april 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27-02-2018 hebben wij de volgende mail verzonden:

Wij hebben 3 plantjes besteld,: 2 bonsai (goed) en 1 Brighamia Hawaiian Palm.
Vrijdagavond in de pot gezet. De palm groeide in eerste instantie bijzonder snel. Echter, op maandagmiddag hingen de inmiddels sterk gegroeide bladen als dood naar beneden. Wij zijn zelfs niet toegekomen aan een tweede bewatering.
Volledigheidshalve: plaats niet in de zon, normaal 1x water gegeven, geen
tocht en normale kamertemperatuur.

Wij horen alsnog gaarne uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Bob Postema

Gewenste Oplossing:

Restitutie van betaald bedrag: € 19,99

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 05 april 2018 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Postema,

Wat vervelend om te vernemen dat uw palm nu al dood is gegaan, zonder dat u de kans heeft gehad om deze in leven te houden. Dit is natuurlijk niet wat u gewend mag zijn van Koopjedeal.nl.

Per mail hebben wij u een bericht gestuurd waarin wij vragen of u foto's zou willen maken van de schade waaronder uw plant leidt. Als u deze naar ons wilt opsturen als reactie op de mail, kunnen wij de plantenexperts om hun expertise vragen, zodat wij samen een passende oplossing kunnen uitvoeren.

Wij vernemen graag spoedig van u, om dit zo goed mogelijk af te wikkelen.
Onze welgemeende excuses voor de geleden ongemakken.

Met vriendelijke groet,

Femke Karper
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door