Klacht: Levering pakket 6 bestelde stripboeken (Suske en Wiske) blijft uit

op 03 oktober 2016 over De Persgroep Nederland in de categorie Uitgever

Aparte collectie van 6 boeken – geschreven door bekende Nederlanders – uitgebracht door dagblad AD (BrabantsDagblad-editie) voor de prijs van € 39,95 . Pakket kan in één keer worden geleverd, binnen 5 dagen na betaling, zodat je niet hoeft te wachten op de losse verkoop via de boekhandel (.. is bovendien een paar euro goedkoper en er worden geen verzendkosten in rekening gebracht)….MOOI… maar er wordt ook niet geleverd.. reden:

“Er is enige vertraging opgetreden bij het uitleveren van deze unieke collectie Suske en Wiske.
Deze week zullen de bestellingen worden geleverd bij alle klanten”.
Week later: “Zoals mijn collega al heeft aangegeven is er enige vertraging ontstaan door verandering van vervoerder van onze produkten. De boekjes moeten nog verpakt worden als geheel en worden begin volgende week naar de klanten verzonden”.
Donderdag 29-09: .. begin vd volgende week voorbij.. nog steeds geen levering (bestelling betaald op 05-09).. boekje 4 inmiddels al los in de winkels verkrijgbaar… lol van het snel ontvangen van het pakket is er van af… en ik heb nog steeds niets !!

Directe levering VOOR zaterdag 1-10 of annuleren bestelling (koop ik ze alsnog in de winkel)

Alle klachten die gemeld zijn door renehazenberg