Klacht: Levering oplader Iphone 5

op 22 januari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 23 december heb ik bij Laderwebshop een oplader voor een Iphone 5 besteld en gelijk betaald. Tot op heden is deze nog nooit geleverd. Terwijl ze aangeven dat deze binnen een dag wordt geleverd. Ik heb al een mailtje naar hun gestuurd maar daar komt geen reactie op. Niet vreemd als ik de rest van de klachten lees.

Zo snel mogelijk leveren of mijn geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Laderwebshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 27 januari 2014 om 03:32 geantwoord

excuses voor de vertraging direct verzonden.

Heeft op 30 januari 2014 om 19:13 geantwoord

Oplader inmiddels ontvangen! Beetje jammer dat het zo lang moet duren en dat je niets hoort...

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Laderwebshop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan2014