Klacht: levering niet ontvangen en geen reactie op mails aan helpdesk

op 23 november 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De volgende levering heb ik niet ontvangen.
Bedankt voor je bestelling, Nel.
We hebben de betaling goed ontvangen voor Medisana luchtreiniger. Hiermee heb je € 45,00 bespaard.
Jouw bestelling
Voucher
23147414-001
1 luchtreiniger
€44,95
Voucher
23147414-002
2 filters
€29,95
Totaal:

€74,90

Voor dit order hebben we volgende gegevens ontvangen.
Gelieve deze gegevens hieronder te controleren, en indien nodig aan te passen:
Naam ontvanger: kipp
Voornaam ontvanger: nel
Straat: gerberatraat
nr/bus: 20
Postcode
bv: 1017PS: 2431xn
Gemeente: noorden
Land: NLD
Telefoon/GSM: 0640353105

Gewenste Oplossing:

wanneer ik de bestelling zo spoedig mogelijk krijg of retouneren van betaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 14 februari 2018 om 16:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kipp,
Onze excuses voor het late antwoord via klacht.nl .
Wij hebben het even nagezocht en merken dat het geld ondertussen half december op uw bankrekening gestort werd omdat een deel van de producten niet meer voorradig was.
Wij gaan dus uw dossier afsluiten en bieden u graag nogmaals onze excuses aan.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door nekkie