Klacht: levering niet ontvangen.

op 02 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling gedaan bij kamera express, 10 euro extra betaald voor levering dezelfde dag. Blijkbaar afgeleverd op verkeerd adres, ondertekend met j. Verhage terwijl wij van hulsel-van gompel zijn. 2 maal gebeld en geen antwoord, blijven bellen aan o,45 cent per minuut!!! En er word afgedrukt!!! 324 euro betaald en niets ontvangen. Zelfs online geen antwoord ook niet via facebook!!!

Levering kan later zijn zelfs 1 dag later geen probleem mee. Maar verkeerd leveren op helemaal andere naam en dan zulke slechte service kan echt niet bij ons.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 11:22 geantwoord

Geachte dhr. van Hulsel,

We hebben contact opgenomen met de leidinggevende van de koerier om dit na te gaan. Blijkbaar heeft de koerier een fout gemaakt en is uw stop vergeten en direct doorgereden naar de volgende stop, van meneer Verhage. Toen de koerier erachter kwam, heeft hij het pakket teruggenomen en is deze uiteindelijk retour gestuurd naar Kamera Express. Om uw pakket alsnog te ontvangen, dient u een nieuwe order te plaatsen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en te kort aan communicatie! Ik heb dit ook doorgegeven van mijn collega's om hier in het vervolg meer zorg aan te dragen.

Kira,
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door willyvanhulsel